fbpx
Citroën-C3_Air Citroën-C5_Air Hoofdslider-Peugeot-3008-vervolg

Onderhoud & reparaties

Een betrouwbare garage voor al het onderhouds- en reparatie-werk aan uw auto. Tegen een eerlijke prijs.

Lees meer

Autofinanciering en Garantie

Zoekt u een andere auto? Dan kunt u bij ons terecht! Bepaal zelf de looptijd en wij regelen de rest!

Lees meer

Afspraak maken

Ga naar de website van uw PCA Vestiging en vul daar het formulier in!  Of wij sturen uw aanvraag door naar de dichtsbijzijnde vestiging.

Lees meer

-Wij zijn GEOPEND!-

corona 4901878 1920

Ook bij PCA nemen we maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de richtlijnen van de overheid.

We gaan hier zeer serieus mee om, en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt. Naast maatregelen op gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals de deurklinken en de betaalterminal) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen, gaan we hier als bedrijf als volgt mee om:

PCA volgt de ontwikkelingen rond het Corona virus op de voet. Er gebeurt veel, er wordt veel gecommuniceerd en wij doen er alles aan om besluiten, richtlijnen en maatregelen van de overheid nauwkeurig op te volgen.

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. We willen daarmee laten zien dan we, hoewel we u het liefst ontvangen zoals we dat altijd doen, onze verantwoordelijkheden nemen.

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen in risicogebieden bent geweest en/of u in contact bent geweest met een iemand van wie u vermoed dat zij/hij het Coronavirus heeft. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden naar een later moment.

Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van uw auto uitvoerig bekeken. We hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Zo vragen we voor uw en onze veiligheid of u:

  • alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat u de sleutel achterlaat op de balie
  • de ramen van de wagen te openen en de binnenventilatie uit te schakelen bij afgifte van de wagen
  • te wachten, voor de aangegeven belijning bij de werkplaats / receptie
  • gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter en een mondkapje te dragen

Onze receptionisten ontvangen u achter plexischermen, dragen mondkapjes en desinfecteren hun handen na elke klant. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt. Nogmaals: zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid! Ook onze monteurs dragen wegwerphandschoenen en houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Voor en na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch-gebieden gedesinfecteerd.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor het vervangend vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet. Daarnaast worden de auto’s na gebruik gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen! We werken bijvoorbeeld met Whatsapp-video’s, als u daar prijs op stelt. U kunt ook onze verkoopadviseurs bereiken via telefoon, Whatsapp, en videobellen.

Ik wil graag een proefrit maken. Is dat veilig?

We desinfecteren na iedere proefrit de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen. U kunt dus gewoon een afspraak maken voor een proefrit.

 

Aangesloten

traxio

 

logo horizontaal autoservicenetwerk

_______________________________________________________

facebook breed

Follinsta


PCA Vereniging

Gespecialiseerd in Peugeot en Citroën
info@pcamerkspecialist.be

 

Naamloos 1

Social Media

Volg ons ook op social media

 icon-facebook    instagram

PCA: Gewoon Goed !

Lees meer

Waarom PCA?

  • Service hoog in het vaandel

  • Groot aanbod occasions

  • Persoonlijke service

  • Klant is koning

  • Beste prijs

PCA nieuwsbrief

Vul uw e-mail adres in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

E-mail adres:

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om, zie onze privacy policy aan de onderzijde van deze pagina.

pca-airco-ventilatie

pca-voordelig-veilig